.........

Förra lördagen var vi och hämtade Wizla. Hon har nu installerat sig i vårat hem och tyckte inte matte skulle ha sovmorgon i morse.......när barna för en gångskull låg o sov.
Gizmo är skitnöjd över att ha fått en ny kompis som vill leka med honom. Tyvärr tror han att det är ok att bestiga henne men då blir hon skit förbannad. Det ska kapas kulor den 28/10 så får vi se om han fattar då att han INTE ska bli avelshane. Det är så synd för han blir bara finare och finare. 
Silver tyckte inte det var kul först att få en ny kopis i huset så han satte sig i sin fotölj och kissade......som tur är var det bara en gång, nu verkar han ha accepterat henne. Den enda som fortfarande fräser åt Wizla är ju självklart Misa men lilla Wizla bryr sig inte.

Idag ska vi till mamma för hon fyllde 55år igår. Imorgon är det kalas här för Daniel som fyllde 35 i måndags vilket innebär massa städa och baka som jag inte alls har lust med.

Kors i taket så har jag lyckats jobba en hel vecka utan frånvaro av något slag, helt otroligt. Åkte dock på en regäl huvudvärk på förmiddagen igår så till slut viste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Slapp sitta på telefon på eftermiddagen vilket var skönt. 

Har tatuerat mig igen......denna gång var det Therese som tatuerade. Jag är super nöjd!
Hon är jätteduktig.  Hon ska få gadda lite mer på mig längre fram sen!
Tack Therese......kram!


Svårt att ta en bra bild på tatueringen!



Lilla Wizla som är född 2009-07-16!




Gizmo blev så stor helt plötsligt!



Saga har lagt på sig lite hull under sommaren så jag skulle behöva köpa diverse nya kläder till sanna för att saga nu måste gå i sannas kläder. Det skiljer lite på längden på dem med saga är lite rundare än vad sanna är så jag har fått gett henne massor av sannas kläder.
Nu är det dax att inhandla höst/vinter skor till alla troll också o jag vet inte hur vi ska ha råd med allt detta denna månad för jag kommer att få en skitlön eftersom jag har varit sjukskriven. HJÄLP!!

Lite uppdateringar blev det. Nu ska jag städa och baka och tvätta och..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0