bläääääääääääää

Mår pest.....................URK!!
Magen är körd och jag mår allmänt piss. Har varit alldeles för mycket dåligheter med katterna sista tiden.
Senaste var i måndags då vi fick åka iväg med Silver som varit dålig hela helgen. Slutade på en summa på 1400:- bara då försäkringen gick in på engång och tog en liten del. Billigt!!
Ja han mår bättre nu iallafall. Kraken har fått en halsinfektion vilket lett till svullna och röda halsmandlar så nu äter han penicillin.
Orkar snart inte med mer skit med sjuka katter. Gizmo mår bättre men är fortfarande halt efter diverse mediciner.
Vi har hittat en ny avelshona som i dagsläget är 7v. Så nu gäller det att få alla katter friska annars får hennes flytt till oss om 5v vänta lite. Kan inte ta in en katt till om det inte stabiliterat sig här hemma.

Tanken var att lägga upp lite bilder men då jag förlitade mig på mobilen när jag var i Göteborg så kan jag glömma det för de bilder jag lyckades ta är alldeles suddiga. Kan säga att jag är rätt missnöjd med denna jävla telefon.
KÖP INTE NOKIA N97 den är värdelös.

Go Natt//

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Trist... Med alla sjuka katter. Jag hoppas verkligen det går vägen med denna lilla tjej. Har ni varit och sett på henne? Är den också grå? Kram

2009-09-03 @ 20:40:11
Postat av: Anonym

Lika sprudlande positiv som alltid.

2009-09-06 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0