Inga nya kort

Har inte tagit några mer kort på bäbisarna då jag inte vill störa henne mer än nödvändigt.
Har haft lite trimmning av mega stora tovar på Tussis mage runt pupparna. Bäbisarna trampar ju så mycket när de swka äta så det hade blivit tovar så de nästan inte kom åt pupparna. Nu är tussi i princip rakad på stora delar av magen. Får ta lite till imorgon så bäbisarna har lätt att komma åt.

Har nu med lite hjälp av Therese lyckats få fram kön på de små. Är inte 100% igt men så gott som.

Det är 3st honor som alla är svarta med vit fläck på magen alla 3. Var altså ingen som var helsvart. Sen är det 2hanar som båda är svart tigre/tabby. Kan säga att den största av dem är en hane och även den minsta i kullen är en hane.
Minsta hanen väger idag 87gram
Största hanen 137gram så det är lite skillnad.
Honorna ligger på 107, 115 och 116gram.
Har idag hjälp den minsta hanen lite på traven att hitta puppe.

Imorgon ska jag försöka ta några kort på dem när Tussi gör en runda i övriga huset.

Om mig.....
Idag var jag till läkarn då jag tyvärr haft jätte problem med huvudvärk ända sedan torsdagens migränanfall men han kunde inte göra så mycket mer än att ordinera lite ipren och daglig promenad. Är sjukskriven till och med Måndag. Är ledig tisdag och onsdag så jag ska inte jobba förens torsdag nästa vecka. Blir en mjukstart att bara jobba 2dgr då.

Go natt//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0