Ögon!!

Nu har bäbisarna öppnat ögonen. Alla har inte öppnat dem helt men de är lite öppna nu.





De växer så det knakar. Men lillemannen växer dock inte lika mycket som önskas.

Idag fyller Gizmo 1år......hipp, hipp, hurra!!



Idag har vi införskaffat vårskor till barna, de fick välja alldeles själva.
Fick äntligen tag på trådlösa buzzrar till ps2 idag efter 4månaders letande. Barna fick det i julklapp av morfar men det hade blivit fel. Han hade köpt till ps3 men så här i efterhand har vi fått veta att de funkar till ps2:an också.
Ska bli skönt att slippa alla sladdar.
Blev även en katt-tunnel till så de små har något att leka i här om ett par veckor när de börjar springa omkring.

Imorgon är det dax att jobba igen. Har varit sjukskriven igen så jag skulle ha börjat idag men Saga har varit lite trälig i magen igen så jag fick stanna hemma med henne. Imorgon får Daniel vara hemma så jag får visa mitt nylle på jobbet igen. Nya schemat är klart också vilket jag inte riktigt ser fram emot att få då det troligen är lika kasst som förra månaden. Typ 10-18:15 eller som imorgon 8-17:15. Ska gå ner i tid till 80% från 1maj så det blir lite kortare pass men de blir nog tyvärr inge bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0