Påsk

Jag är inte mycket för påsken men ett Glad Påsk kan jag väll bjuda på.

Kusiner!!


Vi var till mamma o fick mat idag. Blev ingen påsk mat men det var jätte god mat. Tack mamma!!
Imorgon får vi besök av Jenny med familj som kommer hit på en lunch träff.

Vägde Tussi precis och hon väger nu 4300gr vilket är 1500gr mer än när hon inte var dräktig. Hon har lagt på sig 250gr på 1v. Hon är rund som en boll tycker jag.
Har fixat en bädd åt henne inne i vår garderom på övervåningen. Jag var inne där för att hämta lite galonisar till barnen och då följde Tusse med in och började klättra i trådbackarna. Hon försökte trycka sig in i trådbacken högst upp men kom inte in då magen tog i så jag fick dra ut lådan åt henne.
Hon började bädda men jag ville inte ha henne bland Sannas sommarkläder så det var bara att ta bort alla kläder och lägga i filtar åt henne i stället.
Hon hinner nog ändra sig o hitta något nytt ställe att bädda på.

Glad Påsk på er alla/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0