Tussi spricker snart

Tussi är så rund om magen så det ser ut som hon ska spricka snart. Imorgon har hon gått 61dagar av sina 63-65dagar. Vanligast är att kattungarna kommer efter 63-65 dagar så nu är det snart dax.
Bad mamma åka hit och kolla till henne imorgon på lunchen ifall det kör igån o jag inte är hemma. Hon får ta en tripp hit på torsdag och fredag men om det inte kommit några kattungar.
Tussi har nu fått ett eget rum som hon får vara i när vi inte är hemma så ingen annan katt ska kunna bråka med henne om det kör igång.
Ska bli så spännande...................bara hoppas att allt går bra också.

Efter jag duchat alla barn idag gjorde jag flätor på dem. Saga ville ha många så det blev 8st tror jag i hennes hår. Sanna ville ha en inbakad fläta men hennes hår är så tjockt så det fick bli två inbakade istället. Jasmin ville också ha flätor men då hon har så kort och ojämt hår är det inte det lättaste att göra flätor på så det fick bli två inbakade på henne med. Haha det låter som om jag skriver om pizza eller nåt.

Jag har lagt ut lite barnkläder på tradera och så såg det ut när jag skulle ta kort........katten i CENTRUM ska det vara!



Lilla skruttan ska alltid vara med.

Go Natt//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0