Jobba igen

Usch vad fort semestern gick. Nu har jag börjat jobba igen vilket är lite bu o bä.
Började med en refresh utbildning på nya systemet vilket var VÄLbehövligt. Kan inte påstå att jag är så förtjust i nya systemet men det blir nog kanske bra så småningom.

Igår var det bingo tajm men vi vann inget som vanligt.......satt dock o väntade med 1 nr kvar både Therese o jag flera gånger men inte fan hjälpte det!!

Idag har jag ett kort pass 9:40 - 15:00 så då borde dagen gå fort om de inte hittar på något dumt!
Har ju Karin kvar denna vecka i allafall men sen blir jag lämnad sjlälv åt (sensur)!!!!!!!!!!!!


Har en Brio Race köpt -09 i svart och bubbelgum (rosa) till salu för 1500:- o då ingår ett lila Tulsa regnskydd som jag tror vi har använt 1gång i allafall.


Ståbräda Easy Rider också till salu för 100:- (kostar ny över 400:-)

Nä det är väll dax för att få ungarna klara så jag kan åka o jobba sen.

Ha en bra dag//  Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0