Livet suger..........

..........i största allmänhet tror jag.

Magen brakade ihop i söndagskväll vilket slutade med mig avsvimmad på badrumsgolvet................not fun!

Idag vakna jag med värsta huvudvärken så det blir att knapra lite värktabletter idag.

Det regnar ute men stora barna fick cykla ändå då jag inte orkade skjutsa dem............hoppas det höll upp så de hann till skolan iallafall.

Schemat för nästa månad är lite värdelöst som vanligt......1:a v 10-18, 2:a v 9-17, 3:e v 10-18 och så sista v 6:45-14:15...............kan säga att den sistnämda veckan kommer ungefär var 9-10v. Livet är ljuvligt.............NOT!!
Barnen börjar alltid 8 så jag har ingen nytta av att börja 10......är sååååååå less på detta.
Nu har jag 2 barn som går i skolan och kommer hem med läxor och det skulle vara jätte trevligt att kunna hjälpa till med dem men när jag slutar 18 så går bussen hem 18:20 så jag är hemma ca 19:00 och då är det kvällsmat sedan nattning av Jasmin och sedan ska de stora lägga sig.
Skulle vara så trevligt att kunna komma hem i skaplig tid någon gång och då menar inte jag var 9:e vecka!!

Nä slut gnällt, för det leder ändå ingen vart.

Nu ska jag skjutsa lilltösen till dagis så jag kan vila bort min huvudvärk.

Hare gott!

PS. NI HAR VÄLL KOLLAT IN www.tretroll.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0