Måndag = Jobba = Blääääääääää

Helt otroligt vad fort semestern har gått, dax för jobb på måndag.

Jag skulle verkligen vilja ha en ny desigt på min hemsida men med det webbhotellet jag har funkar ju inget.
Nu när vi har planer för parning med Wizla så vill jag ha en fungerande hemsida.
Wizla ska få träffa en herre som heter S*Checkers Hamilton och bor i Karlstad. Nu väntar vi bara på att damen ska behaga löpa vilket hon tagit semester ifrån.

Vi har i allafalla fått upp stommen till kattgården mer har inte hänt. Man får inte ha bråttom......mohaha!

Hamilton!

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vilken stilig herre! :) Nej, jag ser inte fram emot måndag jag heller. Men men...

2010-08-06 @ 20:59:13
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Aneli

Guuud vad snygg han är. Visa henne bilden så börjar hon nog löpa!!! ;) Jag vill ha en sån hane om du får en i kullen!!!

Kram Anneli

2010-08-09 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0