Sjuklingar

Här i huset är nästan alla sjuka. Började med Jasmin och har ni tagit resten av oss. Förkylning för hela slanten. Ja fast Saga har klarat sig ÄN så länge.

Jasmin busar med pappa i sängen.................en liten rumpa sticker upp.

Skitunge!

Idag är de stora barna till skolan. Sanna som är lite snorig gav skolan ett försök trotts att hon inte mådde helt bra......hon var feberfri iallafall.
Gubben, jag och Jasmin är dock hemma. Jag måste till läkarn o ha läkarintyg eftersom jag var hemma hela förra veckan pga den där jäkla magen och så på det tar vi en förkylning också...........blä!

Jag vill att tiden ska gå lite fortare så jag kan se om Wizla är dräktig för än så syns inget. Har ju bara gått 2v så vi får nog avvakta 1v till..........spännande!! HOPPAS, HOPPAS!!!!!!

Ska bli så kul med lite kissebäbisar igen!

Här är en bild på Wizla o hamilton från deras dejt!

Har en liten bildserie med att Hamiltons tass som bara kommer närmare och närmare Wizla tills han rör vid hennes svans och hon fräser till.....här rör han svansen.............


Och här har han åkt på däng o ligger o rynkar näsan!

Såååå söta!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0