Måste bara skriva av mig lite

Jag följer en del bloggar via bloglovin. En av dem är en tjej på 15-år som för mindre än 2v sedan födde en dotter.
Det jag inte förstår är alla människort som måste klanka ner på denna människa som tagit sitt ansvar för det hon lycklats skapa.
Visst är det en väldigt dålig ide att som 14-åring gå ut o ha sex oskyddat men nu har detta hänt och hon tar sitt ansvar.
Hon har en hel del läsare på sin blogg vilket retar vissa korkade människor som nu skriver både det ena och det andra om henne. Om de nu är så avundsjuka på alla läsare så kan de väll ge fan i o gå in på hennes blogg o läsa då. Fattar inte hur en del människor är funtade.

Själv tycker jag att hon gör ett fantastiskt jobb med denna nya lilla krabat hon skapat.  Hurra för henne!!

Nog om detta. 

Bäbisarna blev 6v igår.......så stora nu.

De lyckades trycka i sig alla 5 i denna korg för en middagslur. Legolas kraken ligger unders och man ser bara hans huvud men det verkar som de låg skönt allihoppa.

Jasmin har åkt på halsfluss hon med (Daniel var sjuk förra veckan) och går nu på penicillin.
Fattas bara att de andra och jag blir sjuka också. Saga kanske klarar sig då hon oppererat bort större delarna av halsmandlarna.


Jasmin med Legolas i knät.


TreTroll..........Sanna knäppgök!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0