Blir så jäkla trött på allt....

Då har man jobbat en hel vecka igen......hade visserligen semester i onsdags för dagis hade stängt men ändå. Två veckor i rad utan sjuka barn eller sjuk själv.....kors i taket.

Varning för kommande inlägg.....har vaknat på fel sida idag och kan inte påstå att en skitdag på jobbet gjort det bättre!!!!!!

Skickade ut inbjudan i onsdags för det kommande Ljus+Klädpartyt. Blir lite kombo med Partylite och meandi. Skickade ut ca 40 inbjudningar och det är så många som 3 som svarat att de kommer........helt jävla sjukt. Att det ska vara så svårt att få ihop folk. Meandi förtjänsten går ju inte på vad mycket jag säljer utan vad MÅNGA som kommer så tack alla 3 som kommer.
Som jag skrivit om förut så frågade jag lite innan jag började sälja Partylite om det var någon som var intresserad av att ha party och det var flera som sa SJÄLVKLART.........de menade nog SJÄLVKLART INTE!! Hade jag vetat att det skulle vara så jävla svårt att få bokningar hade jag aldrig gett mig in i säljandet men så är det när man tror att folk talar sanning!!

Dagen på jobbet har varit skit och dessutom kom chefen förbi en stund innan jag slutade och sa att mitt specialschema var avslagit..........VA!! Jag har till och med läkarintyg men det bryr sig tydligen ingen om.....det är ju bara en rekomendation fick jag höra. Så har jag otur ska jag börja jobba kvällar och helger nu. Helgerna kan jag ställa upp på men kvällarna sabbar ju hela min ''rytm''. Jag har ju inte fått läkarintyg för skojskull direkt.  Nu kommer jag gå o reta mig på detta hela helgen....jippi!!

Ja nu har jag fått ¨spy¨ ur mig lite skit så nu ska jag äta taco med familjen för min sura men snälla man har lagat mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0