Tacka vetja yttrandefrihet!!

Eller hur....håller ni inte med??

Ja, jag tycker det är bra iallafall!!

Nu till något annat..........KATTER........suprice.......ja Tussi ska bli mamma! Beräknat till runt den 12 April........ska bli så spännande. Nu kan man nämligen se på ¨pupparna¨ att det är bäbisar på G.  Lilla skruttan ska få bäbisar....hihi!!
Ja o Kasper ska ju bli pappa. Det är pappas långhåriga och svarta katt som fått äran att få till det med Tussi.
Efter den kullen blir det kastrering på Tussi då det inte ska vara några mer blandningar då det är renrasigt med stamtavla som gäller sen. Trodde inte vi skulle få vårat stamnamn så fort.
Vi har fått vårat stamnamn godkänt men det blev inte det vi önskade i 1:a hand eller i 2:a hand eller i 3:e hand utan det 4:e och sista vi önskde blev det. Lite tråkigt men det blev ju lätt att komma ihåg då jag har det namnet på typ allt annat _______________ SE*TreTroll's  ______________ har ju hemsida redan med detta namn samt blogg!
Nu behöver vi bara hjälp av Charlie o fixa till hemsidan i ett bra utförande!

Wizla har börja tickat uppåt i vikt igen vilket känns skönt. Har kört med kattungefoder i några veckor som börjar ge effekt men tyvärr inte bara på henne utan på en lite för rund Gizmo också. Men det är smällar man får ta för jag måste få upp Wizla mer i vikt samt Tussi nu när det är smått i magen på henne men hon känner nog det själv för hon äter bara av kattungefodret och kletmaten just nu.

Var in till örebro med Therese idag utan familjen vilket var trevligt. Fyndade lite kläder till barna. På Ikea blev det lite ljus samt filtar och en kattbädd till den blivande mamman då hon måste ha något att bädda i.

Har inte jobbat på en hel vecka men inte mår jag någe bättre för det. Usch vad trött jag är på magen. Önskar att det gick att göra något åt denna mage men just nu kvittar det vad jag än gör så är den kaputt.


Blivande mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0