Tänk positivt!!

Ja visst ska jag tänka positivt.

Har varit hemma o vabbat sedan i onsdags förra veckan då sanna och saga varit sjuka men det positiva är ju att jag sluppit jobba :-)

Pga allt strul men jobbet har jag väldigt ont i min mage men det possitiva är ju att jag vet att jag lever ;-)

Hade ljus och klädparty i måndags och det var väll ingen höjdare men det positiva är ju att det var några som kom i alla fall ;-)

Jag har beslutat att sluta sälja Partylite då jag inte orkar hålla på att knåpa ihop partyn längre men det possitiva är ju att jag slipper ju tjata på folk nu:-) (lägger det på hyllan ett tag så jag har bara de partyn som är inbokade)

Nu ska jag åka med Sanna till doktor för hon har feber o ont i örat men det positiva är ju att hon förhoppningsvis får medicin för det!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: L

Var ska jag då göra av alla mina pengar? O du. Jag tyckte inte att det gamla lädret lukta så illa.

2010-02-21 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0