Sjuk......

Ja då har man blivit sjuk igen då. Har går i flera veckor och varit halv förkyld och imorse vaknade jag med feber. Det var inte så hög feber så jag pallrade mig upp till jobbet ändå. Blev dock inte så långvarig för vid 11 höll jag på att skaka sönder så Daniel fick komma och hämta mig. Har suttit o halvslumrat mest hela dagen i soffan med datorn i knät för det blir så varm i knät från datorn.

Saga och Jasmin har också fått feber...........typiskt att det ska komma nu när det är dax att börja jobba igen. Vi har ju varit ledig länge nu så varför måste skiten komma nu när skolan börjar till veckan!!

Härrom dagen kom Daniel hem med en liten mus som han hittat i källaren på sin fars affär så nu har vi en liten husmus i bur. Den trivs super med all mat den får utan att behöva leta. Vi har haft mus förut så vi hade bur, litet hus och ett hjul så han kan springa och det gör han gärna...........PÅ natten!!
Katterna har fått mustv. De sykar den där lilla kraken men den bryr sig inte ett dugg om att det sitter 5 fåntrattar och strirra på han.




Var på kryssning 3-4/1 på Cinderella och det var jätte kul. God mat och lite sömn. Glömde kameran hemma och kameran i mobilen är kass så de få korten jag tog är JÄTTE suddiga....TYPISKT.


Silver leker tittut!!  Fåntratt nr.1





Här kommer lite julbilder!






Hare gott och Grattis Karin på din födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Tack för ditt grattis! :) haha, jag gillade bilden när katterna sykar lilla musen :D

2010-01-08 @ 21:07:45
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0