Karlstad

Igår var vi till Karlstad Smådjursklenik med Wizla. Hon flåsa som en hund hela vägen dit och hem o då har vi ändå en fläckt på buren så det var inte varmt åt henne. Hon tycker helt enkelt INTE om att åka bil.

Själva röntgen gick bra men nu återstår bara att få bilderna granskade av PawPads. Tyvärr såg till och med vi att det var lite på höger höft kula som såg lite suddigt ut. Bara hoppas det är så lite att det är ok för avel. Men med våran ihållande otur så.........................................bläääääääääääääää!

På tal om otur så har min mobil (Vivaz) pajja. Den funkar ju men det tjuter liksom i högtalaren när man pratar i den så jag får helt enkelt ge fan i o prata!!
Ska in till Örebro imorgon o kolla Mediamarkt så jag får svänga förbi Siba o lämna in den på lagning. Tyvärr har jag sålt alla överflödiga mobiler jag hade för att kunna köpa Taggen så jag har tyvärr inge i reserv. Men jag nås på hemtelefonen de stunder jag är hemma vilket typ är 23h om dygnet.
Kanske kan låna Sannas lur så jag kan vara anträffbar.

Skulle väldigt gärna köpa mig en SE x10 (den stora) men jag får inte köpa någon ny för gubben. Smart som jag tyckte jag var så kunde han ju ta min Vivaz när den är lagad så har vi hans gamla harv i reserv. Han behöver verkligen en ny men bara vägrar köpa en ny. Han har ingen bindningstid kvar sedan länge så han kan förlänga abbet men icke sa nicke!!


I helgen flyttar de små.................alla utom stora hanen som inte är såld. Kommer att bli tomt utan de små.

Hare gott//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0