TID

Nu borde jag få lite tid över så jag kan hinna med o blogga...................SEMESTER i 5v...................GÖTT!!!
Eller nja det är ju skönt att slippa jobba men mindre roligt med ungar som bara bråkar hela tiden.

På tisdag bär det av till Karlstad med Wizla på höft röntgen..................lite nervöst är det. Tänk om det visar sig att hon har fel på någon höft så vi får avelsförbud...........då bryter jag ihop.

Har varit lite väl mycket tråkigheter sista året så jag orkar inte med mer...............TÄNK POSITIVT helt enkelt så ska det nog gå bra..........hoppas jag!!

På fredag är det dax för slutbesöket hos veterinären för de små.
2 bäbisar har redan flyttat men kommer hit på fredag för vaccinationen.
Sedan flyttar Lukas och sista honan så det är det bara den stora hannen kvar...................NÅGON som är intresserad!
Här kommer lite bilder!!






Lilla Lukas!


Denna svarta prins är TILL SALU!!



Trevlig helg!!

( tretrollz.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0