Tröttnat på att blogga

Jag har tröttnat på att blogga för jag har aldrig något kul o skriva. Alla andra skriver om kläder o mode och lägger upp dagens klädval men sånt orkar inte jag att hålla på med.
Speciellt inte under semestern då jag nästan är hemma dygnet runt och då bara går i myskläder......näää det skiter jag allt i.

Nu har det gått 4v på semestern och det är bara 1v kvar o jag/vi har verkligen inte gjort ett dugg. Kattgården är inte klar då gubben har hållt på att laga våran Volvo samt bror sins volvo och nu har vädret gett upp så vem fan vill vara ute.

Hade en jättebra dag i tisdags med familjen Jarl. Vi åkte till Lindesbergs badhus vilket var en stor hitt. Badhuset var mindre än vårat men fan så mycket bättre. Hela familjen kunde hålla till i en o samma pool som höll en temp på 29 grader vilket jag tycker är super.

Äventyrsbadet Energikällan i Lindesberg!


Då det var relativt fint väder i tisdags så hade vi badhuset nästan för oss själva.
Vi hade jättekul allihoppa.
Det fanns en 47 m lång vattenrutschbana med tidtagning vilket Daniel hade mest kul i och bubbelpool/massagepool som var 38 grader i, virvelkanal, gejser, vattenkanon mm.

Kan rekomenderas tycker jag. Billiggare än gustavsvik som dessutom alltid är så mycket folk.

Nä nu ska jag hugga tag i dagens sysslor vilket betyder inget alls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0