Pekka och Robban 100års fest!

Spenderade helgen i Sala på en helt klar super fest. Pekka har fyllt 50år och Robban fyller den 27/6.
Här kommer lite bilder från festen.

Dessa gossar fylde 50år vardera!


De anlände i detta vrålåk.....:-)





Lite mingel bilder!

Tobben, Syrran och Janne!


Daniel!


Ia, Robban, Noah (med hatten) och Tilde!


Ove och Robban provar Robbans nya tröjor till båten!


Pekka med trubadurerna...............helt klart bra underhållning!!


Robban och Pekka sjunder duo!


Syrran och Janne!


Daniel och Jag!


Smal systeryster!!


Tove på Tobbens rygg och kusin Adam med flickvän!


Tobben, Anita Rune (mormors bror), Sverre och Mamma!


På kvällen blev det fortsatt party på Rockland!


Ville tydligen inte vara med på bild!


Jag!


Mamma!


Dagen efter!









Gav kameran till Daniel så han kunde ta kort på mig då jag aldrig är med på kort knappt.............detta är resultatet...................fet röv!


Syskonen Schelin!





Vi var till mormors grav innan festen!

Ett helt år av sorg o saknad...............miss you!



Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va roligt med massa bilder! Vad smal och fin syster din är! :)

2010-06-22 @ 21:31:33
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0