..............

Så har det gått ytterligare en vecka. Tiden går så fort fat ändå inte för jag vill ha SOMMAR eller åtminstone vår. Bort med all jäkla snö.
Var ute o skottade av studsmattan igår som hade ca 10cm tjock is och ca 20cm med snö på isen vilket ledde till at jag har en jäkla träningsverk idag.

Lyckade ta mig till jobbet idag då Jasmin äntligen är frisk igen........peppar, peppar. Jobbade bara 4h och ska jobba 2,5h imorgon och 2,5h på söndag också.............låååååånga pass. Nä det beror på att jag fortfarande jobbar halvtid och nästa vecka jobbar jag 75%.

Vägde ''lilla'' Tussi idag som nu väger 4060gr. Hon vägde 2800gr innan hon blev dräktig. Hon har alltså gått upp 1,2kg och har 2½vecka kvar innan bäbisarna ska komma. Hon hinner nog gå upp lite till innan de kommer vilket är bra så hon har en del att ta av när hon ska ha massa bäbisar som diar. Ska bli sååååå kul..............längtar.

Här kommer en bild på nästa snygging. Paul Wesley som spelar Stephen i The vampire diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0