Gött!!

Fick nya schemat idag och det var lite ändrade tider så istället för att jag jobbar till 19:30 och 20:15 så jobbar jag till 18:15 vilket är mycket bättre. Då hinner jag med bussen 18:20 så är jag förhoppningsvis hemma till 19 så jag kan säga gonatt till de minsta och hjälpa Sanna med läxorna.

Tack, tack!

Hade även tur att den veckan jag jobbar 6:45-15:30 är jag fortfarande sjukskriven 25% vilket dom drog av på morgonen så då börjar jag 8:45 istället så då hinner jag i tid då med.
Inte helt fel det heller.

Ringde min snälla syster idag så hon hämtade mig kl.18 när jag slutade och skjutsade mig till kursen så då hann jag vara med en liten stund iallafall.
Lite socialt blev det om inte annat.

Tycker det är så kul med Tussi som ska få kissebäbisar i april. Hon har gått upp 800gr och ser jätte rund ut hon som brukar vara så smal. Hon försöker inte ens att hoppa upp längre överallt för hon känner att magen är tung.
Längtar så. Hela den veckan som hon är beräknad till jobbar jag 10:15-18:15 samt helgen så jag hoppas hon behagar knipa tills natten om så måste för jag vill vara med då hon inte är så fötjust i gubben. Tror inte hon accepterar att han hjälper till tyvärr. Hon är ju lite finkänslig av sig.......eller lite är väl lite klent igentligen hon är mycket känslig av sig lillskruttan.

Imorgon blir Jasmin hemma då hon tydligen har värsta diareen. Hon skrek som en stucken gris när jag lämnade henne på dagis idag kl.10 och hon hade skrikit ända fram till lunch kl:11:15 så de hade fått gått in med henne. Hon tycker inte alls om att mamma jobbar andra tider.

Nä nu ska jag glysa på The vampire diaries........hare gott//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0