Häftigt......

Var bara tvungen att prova nya sättet att mobilblogga. Jag har alltid loggat in via wap på mitt bloggkonto men det räcker ju med att skicka ett sms eller mms till ett nr så ploppar det upp ett inlägg. Nu blev det inte så vacker då jag missade att skriva rubrik men nu vet jag hur det funkar......häftigt!!

Jasmin har spenderat dagen igår och idag med att spy vilket inte är speciellt kul. Var ju hemma med henne tidigare i veckan då hon var rutten i magen men det räckte tydligen inte utan nu spyr hon också.
Lillskruttan har varit relativt duktig med hinken så jag har inte behövt skura så mycket. Blir dock inget jobb för min del imorgon då jag får äran att vara hemma o vabba......igen.

Har suttit hela dagen och grejat med hemsidan som blir supersnygg bara jag fattar hur jag ska kunna publisera den på min domän................hjälp någon.

Hare gott nu ska jag äta poppkorn o titta på film//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0