Hopplöst.....

Jag måste kommentera lite angående en blogg jag följer. Hon heter Kenza och har adressen kenza.se.
Hon befinner sig just nu i Egypten vilket innebär en del bikini bilder på bloggen. Nu har någon kommenterat på hennes blogg att: Grattis till silikontuttarna!!
Vilket hon inte har. Jag blir bara så trött på alla dessa avundsjuka människor som måste få alla andra att må dåligt bara för att de mår dåligt. Denna unga kvinna har ett fantastiskt liv och en fantastiks kropp men lever i rampljuset vilket då innebär att alla dessa avundsjuka människor bara måste klanka på henne. Jag ser bland alla kommentarer hon får att hon är väl omtykt men tyvärr räcker det med en taskig kommentar för att man ska få ett slag i ansiktet.
Jag tycker hon är en stark kvinna som klarar av att leva ett så öppet liv med så många läsare.
Hejja KENZA!!

Nog om det.

Vi har hittat en superfin avelshane till Wizla. Han är så söt men han är bara 6v än. Vet dock inte hur jag ska lyckas skramla ihop 7000:- för att kunna köpa den vacka lilla katt men jag håller på med ett tappert försök och säljer av massor av mina saker här hemma som jag ändå inte använder samt mina handarbeten jag gjort på Tradera så får vi se vad långt vi kommer. Måste först o främst få ihop till handpenningen som ska betalas rätt omgående och det borde jag lyckas med i allafall.
Jag har tid för tatuering om 3v men det får jag nog hoppa över om jag ska köpa en maine coom till. Vi måste ju ha en avelshane så tatueringen får helt enkelt vänta. Har ytterligare en tid i slutet på juni så jag får vänta tills dess för då har jag fått skattepengarna.

Jag vägde Tussi igår och fick en chock. Hon vägde 2800gr innan hon blev dräktig och väger nu 4100gr...............hon har alltså gått upp 1300gr på 6v.........hon är lika bred som hon är lång kraken. Det är bara 2v kvar nu..........spännande!!
Med den magen borde det vara 4-5st tycker jag med det kanske är mest fläsk :-)

Ska ta några bilder på henne så ni får se men hon föredrar att ligga o jäsa under soffan som hon knappt kommer under.

Kramiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0