Ingen spya...

Gött....Jasmin har inte spytt sedan igår vid 14 tiden så nu hoppas jag verkligen att det inte blir någe mer. Imorgon skulle jag behöva ner på stan en sväng så om natten går bra så tar vi en busstur Jasmin o jag då vi inte har någon bil.

Fick jätte ont i huvudet vid lunch idag och blev alldeles skakis så jag fick lägga mig en stund. Trodde nästan att det var min tur att bli sjuk men det gick över efter jag vilat. Jasmin och jag har legat på soffan mest hela dagen o tittat på diverse film. Det har blivit bl a Bortspolad, Ice age 1, Molly mus och inte lika barnvänliga Twister som stora tjejerna ville se.

Var på föräldramöte idag och fick lite info om diverse igen. Bl a kost och sömn. Jo för att många av barnen idag är överviktiga pga felaktig kost och stilla sittande framför tv och datorer. Kan inte påstå att mina barn är överviktiga och våra kostvanor är inte de bästa. Visst Saga har lite hull men hon är inte tjock. Får väll börja tvinga i henne lite mer frukt och grönt istället för kakor och godis. De andra två äter både fruk o grönt.

Har suttit i flera dagar och fixat med diverse bloggar och jag hoppas ni varit inne o tittat på nya bloggen......tretrollz.blogg.se. Den blev faktisk helt ok. Lite ljus men den första designen jag gjorde blev så väldigt mörk med allt svart. Får duga så här så länge.

Tycker det är riktigt kul att hålla på o designa när man fattar nåt. Har fortfarande inte lyckats få till det med hemsidan. Behöer expert hjälp med den.

Är det någon som missat nya serien The vampire diaries så säger jag bara att ni missat något. Jättebra serie med diverse snygga grabbar i.
Som denna snygga goding Ian Somerhalder som spelar Damond.



Go natt//

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att lillan mår bättre nu =) Hoppas att det gått över helt! Bloggarna ser jättefina ut. Och hemsidan också. Du är ju jätteduktig. Jag vill också ha nått annat men fattar NADA.. ha ha... Så jag kör på standard-designen... Kram

2010-03-25 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0