Lätt shopping

Sanna och jag tog en liten tripp till stan för att kolla läget lite. Har inte varit på stan på ca 1½-2månader ungefär så det var dax att ta en tripp.

Det blev ett par svarta jeanstaits på Lindex och 2 toppar från H&M till Sanna.




Så mysig modell! Jag vill också ha sån modell på topp fast i svart färg men något stort tryck fram på.

Idag är det kalas dag. Saga är på kalas hos grannflickan som fyllt år och Sanna ska på kalas mellan 17-21 sen hos sin klasskamrat.

Hittade ingenting till mig själv på H&M men det är alltid så rörigt där så man hittar ju inget. Har hittat massor i katalogen så det borde ju finnas något i butiken.
Hittade en stickad tunika på Lindex på rean som jag inte kunde åka hem utan. Jätte snygg!

Ska nog skicka efter lite kläder från H&M till tjejerna nu när det börjar bli vårväder ute. Hittade massor till alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0