Ny dator!

Ja då min dator lyckades få en förkylning i helgen är den nu helt död. Går inte ens att få igång den. Sååå typiskt!! Är ju inte så länge sedan Charlie fixade till datorn för det hade pajjat men denna gång ger jag upp. Den har ju ett x antal år på nacken så den har ju levt på övertid sista året.

Det fick bli en ny dator helt enkellt vilket jag också velat ha då den g:a levt sitt eget lilla liv. Har varit duktig att flytta över allt jag laddat ner samt koirt till en bärbar hårdisk men då det var fullt hade jag inte plats för 5 säsonger med Lost som låg i datorn samt de sista kortena jag tog veckan innan så tyvärr gick en hel del förlorat pga den där skitdatorn.

I denna nya fina sak går allt dubbelt så fort samt jag har istället för som i den g:a 250GB har jag nu 640GB.......massor får plats plus att den ska förhoppningsvis inte gå sönder de närmsta åren HOPPAS jag.

Igår jobbade jag 16-20 då Jasmin är hemma med en helrutten mage. Gick relativt bra att jobba men jag kände av tröttheten efter medicinen sista timmen. Jag hade som tur var bilen så jag slapp åka buss då gubben kom hem vid 15:45 så jag kunde åka til jobbet då. Har en Jasmin hemma idag med och då hon måste vara diarre fri 48h så kan hon inte gå till dagis imorgon heller. Hon har inte varit på toa än idag men med tanke på var många gånger hon var på toa igår så kanske det har börjat stoppa upp nu.

Hare gott//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0