VAB

Helt hopplöst!! Nu är det Sannas tur att vara sjuk men som tur är så är det inte magsjukan i allafall. Hon blev genomförkyld över natten och har legat o huttrat på soffan hela dagen.
Vi har hunnit med flera filmer: Dantes Peak, Resa till jordens mittpunkt och H2O Just add water...filmen.

Jag har lyckats tagit tummen ur och planterat lite frön idag bl a tagetes, sommar malva och så blev det lite kattgräs också. Saga ska sälja plantor på sandviksskolans dag i juni så jag hade inget val. Förr om åren brukade jag plantera massor av eget men har varken haft ork eller lust sista åren.

Snart är det PÅSK..............o inte tänker jag pynta för det. Tycker inte påsk är så mycket att fira mer än att jag tycker att mamma ska bjuda på påsk lunch resten kan kvitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0