Vinterkräksjukan???

Jasmin har spytt sedan i lördags morse. Hon spyr inte massor utan som i söndags spydde hon 1gång på dagen o igår spydde hon 1gång på kvällen o idag spydde hon 1gång på eftermiddagen. Det är en väldigt konstig kräksjuka hon har. Som tur är har hon varit superdiktig med hinken.

Idag var det lansering av sommarkatalogen och det fanns en del fint i den. Blev dock inte inpad av nya dofterna tyvärr.

Har suttit hela dagen igår o idag o pletat lite på nya bloggen som jag gjort som ska höra till uppfödningen. Den heter tretrollz.blogg.se................titta gärna in. Tanken är att vi ska ha den och hemsidan men jag vet inte hur jag gör för att lägga upp den stilmallen jag gjort till min hemsida..........någon som kan hjälpa mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0