Bara jag kvar nu

Började med Sanna i söndagskväll då hon fick hög feber. Sedan var det Daniels tur i måndags med feber och natten till onsdag var det Sagas tur med jätte hög feber och ont i huvudet. Idag har Jasmin fått hög feber men Sannas feber har nu äntligen minskat men finns fortfarande kvar till viss del.
Så nu är det bara jag kvar...................hjälp!!  Vill inte ha feber o bli sjuk. Det var ju bara ett par veckor sedan jag var genomförkyld så jag hoppas jag slipper denna gång.

Idag har Silver fått vara ute igen i selen. Tog en av de mindre selarna han hade förut för att han inte ska kunna knö sig ur den men det gick nästan hela dagen men sen sprang han fri här ute igen......hopplösa katt. Då åkte han in så satte jag på han 2 selar o skicka ut han igen och det har han inte lyckats ta sig ur ......än!!

Blev förtvivlad härromdagen när de lyckats ta ner Piratbyråns sida (för er som inte vet så är det där man hittar allt bra att ladda ner...serier!!) Men nu är sidan uppe igen med ett kaxigt meddelande att ingen kan få denna sida att stanna nere.............gött. Hur ska jag annars kunna se på mina serier när det inte finns någon annan sida att ta ifrån!

Nu ska jag titta på The Vampire diares som det tydligen fanns massor av mer avsnitt av ju. Har sett till avsnitt 14 och har nu fått tag på flera avsnitt till..................spännande. Sen är det ju massa snygga grabbar med också o det är ju aldrig fel.

Hare gott//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0