Långhåriga kissebäbisar till SALU

Bäbisarna blev hela 4v i måndags..................tiden går så fort!
Ska lägga ut annons nästa vecka på blocket är det tänkt. Ska bara försöka ta enskilda bilder på de små rackarna vilket inte är helt lätt då de aldrig är stilla mer än när de sover.
Pappa o Stina har varit här idag o de har valt sin bäbis. Då deras katt är pappa till dessa underverk så ska de få välja en först och de valde lilla grodan......minstingen i kullen.
Han är svarttabby/tigre och har precis fattat galoppen med att äta kletmat vilket han tycker mycket om.

Då jag behövde städa ordentligt åt dem så fick vi ta ner dem i vardagsrummet under tiden jag dammsög och så här såg det ut i korgen som vi bar dem i.................så trötta. (de ligger alla 5 i korgen)



Här är stora tabby hanen.


Då jag och Therese har kollat kön på dem igen så har jag nu upptäckt att den stora svarta honan som växt om stora tabby hanen inte är en hona utan en hane (är nästan 100% på det)......upps!!
Inte lätt att veta för mig som aldrig haft kissebäbisar förut.
Ja ja de är ju friska i allafall sen vad det är för kön ser väll veterinären när de får första vaccinationen vid 8v. Hoppas att jag sett rätt nu iallafall.


Vet då inte om detta är en av honorna eller om det är stora hanen för de svarta med vit fläck under hakan ser lika dana ut. Om man tittar på magen kan man se vilken som är vilken för hanen är så gråspräcklig. Han ser lite smoke färgad ut på undersidan.



Stora tabby hanen borde vara lätt såld för han är så fin och go. Han är den som pratar/jamar mest när man kommer och han älskar att busa och ligga i knät.


Fullpackat vid matbordet!!

Alltså har jag 4 kattungar till salu 2 honor svarta med lite vitt under hakan och på magen och 2 hanar varav en är svarttabbyt och en är svart med vit fläck under hakan och lite gråspräcklig på magen.
ALLA ÄR LÅNGHÅRIGA!!!!!!

Kattungarna säljs för 2500:- och är då:

* Veterinärbesiktade
* Avmaskade
* Vaccinerade x 2
* ID-märkta med chip
* Någerlunda vana vid kloklippning
* Vana vid andra katter

Kattungarna är leveransklara vid minst 12 veckors ålder den 5 juli  v27.

Kan tingas mot 1000:- som ej återfås vid ånger!

Kom o titta om du är intresserad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0