ORKA

Ja som vanligt bryr jag mig för mycket. Att jag inte lärt mig vid det här laget att jag inte ska bry mig så mycket om vad alla andra tycker då det ju igentligen är deras problem inte mitt.
Screw you all...................nä inte alla men en del av er.

Har idag fått 2 kattungar tingade så nu är det bara 2 kattungar kvar till salu. Ena honan och den svarta pojken med vitt under hakan finns kvar.
Lade ut annons på blocket igår kväll.

Vi har idag varit hos syrran och firat henne (fyllde den 11maj) och Sanna som fyller 9år på tisdag. Jag hade gjort smörgåstårta och syrran hade gjort cheescake.

Här kommer lite bilder på bäbisarna!











TreTroll!!


Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0