Orka.......................NEPP!!

Sjuka barna och så har jag sjuka barn och så har jag sjuka barn och så har jag en sjuk gubbe!!

Blir ju aldrig friska.

Sanna var frisk nu i helgen så hon fick gå till skolan i måndags. Jag slutade 16:45 sedan åkte jag direkt till keramiken och fick lära mig lite om att gjuta igen. När jag kom hem vid 19:45 så stod Sanna o tjöt att hon hade ont i örat så det var bara att ringa Baggängen jour. Fick en tid 20:20 men fick sitta o vänta ända till 20:50 innan de tittade på henne och jajjemän..............ÖRONINFLAMATION IGEN!!
Det tar fan aldrig slut.
Jasmin har fortfarande feber som går upp o ner vilket hon haft sedan i fredags. Idag har tempen legat mellan 39-40 hela dagen................not fun!!
Imorgon ska iallafall Sanna till skolan. Trodde jag skulle kunna skicka iväg saga också men icke sa nicke.............hon har legat på 38-38.5 i temp idag men är pigg för övrigt. Lite snorig och hostig men pigg!

Har tagit massor av nya kort på bäbisarna som blev 6v i måndags!!

Denna bild på minstingen i kullen Lukas är ju bara för söt!





Taggen och Lukas!                      Taggen och ena honan!


Tös..............redan tingad!


Tös.......TILL SALU 2500:-. Är då 2 x vaccination, avmaskad, chipad och får med ett kattungepaket!


Pojk...........TILL SALU 2500:-. Är då 2 x vaccination, avmaskad, chipad och får med ett kattungepaket! Denna krabat är stora herren i kullen och är så fint tecknad vilket inte går att få fram på kort tyvärr.

Har uppdaterat på tretrollz.blogg.se så kolla där med vet ja!!

Hare gott alla vänner............Kramizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0