...

Vet att jag uppdaterar dåligt men här kommer lite bilder!

Kissebäbisarna 2v.


Arwen!


Legolas!


Gandalf!


Boromir!


Aragorn!


De växer så det knakar. Redan 2veckor.


Igår var vi till Ullared och shoppade lite. Jasmin fick stanna hos moster men vi andra drog kl.5 och kom hem kl.22. En lång dag blev det då jag vaknade kl.3.30 och kunde inte somna om så det var bara att kliva upp.
Blev en hel del grejor. Inte såå mycket onödigt utan mest sånt som behövdes.

Idag har vi varit till pappsen och firat honom då han fyller 60år imorgon. Grattis pappsen!!



Tussi har flyttat.....min lilla dammtrasa. Hon trivdes ju inte hos oss nu när det var så många katter så hon har flyttat till Nora till ett äldre par som bara hade en katt. Hoppas verkligen det har gått bra. Har inte fått någon feedback än.
Om ni tror att det är Tussi på bilden nedan så har ni FEL. Det är Tussis son Lukas som bor med sin pappa hos min pappa!! Han har blivit så lik sin mor att det är läskigt. Han blir 7månader den 12 november så han är inte så stor än men han har exakt samma täckningar som sin mor. Kolla själva!!!!





Detta är Tussi!



Han är en kopia av sin mor helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0