Måndag IGEN!!

Jag fattar inte vad tiden går fort. Jag hinner inte med att blogga alls ju!

Helgen har varit lugn, jobbade i lördags vilket var lugnt också då det inte var någon som skrek på en!!!!!
Känns skönt att vara ledig imorgon men vi får väll se hur det är att vara hemma med 3 ungar som ska tjata om allt. Dagis och skolan har stängt imorgon då det är nån utbildning för fröknarna tror jag.

Lova har börjat löpa...........Suprice.......ja hon äter ju p-piller så ja det var SUPRICE!!
Jag har inte missat något piller och jag tror inte hon spottat ut något heller för då borde jag ha hittat det någonstans tycker jag ju.
Som tur är så den ända som är intresserad av henne och försöker få till det är Giz o han är ju kastrerad. Taggen har inte börjat fatta det där än. Taggen är 8månader nu så det dröjer inte.

Nä dax och fixa det sista innan det är dax o sticka iväg o jobba!

Ha en bra dag ni som kan, själv måste jag tyvärr prata med min chef idag så hur bra kan dagen igentligen bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0