Diverse

Wizla har ökat med hela 1200gr och väger nu 5020gr. Köksvågen slår dock i bott nu och visar bara error så nu vet jag inte hur jag ska kunna väga henne mer.

Tussi fortsätter att tro att det är ok att riva källardörren mitt i natten för att få gå ut vilket inte är OK!! Vet inte hur jag ska göra för att hon ska fatta att man sover på natten.

Här är en bild på Lova o Taggen som jag tog härromdagen..............det gäller att hålla varandra sällskap!


Imorgon ska jag till röntgen med Jasmin..........får se hur hon accepterar det. Ska kolla polyper mm.
Jobbar kl.12-18 dennsa vecka vilket jag inte ser fram emot.
Magen är fortfarande paj tyvärr.

Träningen går fortfarande framåt och är jobbigt men kul. Får se vad jag ska lyckas skrammla ihop för pass till veckan.

Känner att jag bara har massa strunt att skriva!

Hare gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0