V.16 kommer nästa

..............japp det stämmer v.16 kommer nästa kull. Lova och Taggens bäbisar. Lova växer så det knakar.
Hoppas bara hon inte får lika många som hos den förra ägaren för det går bara inte.....10st fick hon då och 9 överlevde.

Det räcker gott o väl med max 6-7st inte mer än det.

Vi får helt enkelt vänta o se.....................spännande!!

Idag började jag jobba som undersköterska......eller jag går bredvid och lär mig denna vecka iallafall. Får se vad mycket jobb det blir sen som springvikare.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Härligt vännen! Jag hoppas å önskar av hela mitt hjärta att det kommer funka för dig nu!



Pöss

2011-03-23 @ 11:22:42
URL: http://shasti.webblogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad kul att du fått jobb, grattis Åsa! =D Hoppas verkligen att du kommer att trivas. /Kramar

2011-04-03 @ 19:22:15
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0