Lunginflammation!

Ja inte jag då men stackars Saga. Var till läkarn idag för att Saga har haft feber sedan i onsdags förra veckan och visst..............lunginflammation!! Ja nu har hon fått medecin så det borde bli bättre redan efter helgen.

Jag däremot har INTE blivit bättre utan igårkväll började vi om från början igen. Kunde knappast andas igårkväll så det slutade med att jag fick ta en puff av gubbens astma medecin...............hjälpte lite men inte helt. Slemmig hosta som bara skar i bröstet........fick en nära döden upplevelse!!! Det var jätteläskigt.
Hur som helst så mår jag mycket sämre idag igen, jag som trodde att nu var det sluttampen på skiten då det inte tagit om på 1½v. Ack så fel jag hade!!

Kroppen är helt färdig!

Ha det//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0