Å tiden den bara tickar på....

Ja vad kan man säga.....att tiden tickar på och det var ett tag sedan jag bloggade!

Ska vara ärlig och tala om att jag inte haft någon lust eller tid heller för den delen.
Har jobbat hela sommaren och dessutom haft en hel tomtearme med katter att ta hand om så jag la ner att uppdatera bloggen och tog den tiden till att uppdatera hemsidan istället.

Nu har alla kattungar flyttat och jag jobbar inte lika mycket.....TYVÄRR....så tiden kanske finns att försöka blogga lite igen.
Jobbar ju numera som spring uska vilket är jättekul men tyvärr ger det inte så mycket timmar då jag bara har ett vårdlag att springa på. Har försökt att be om fler ställen men antingen vill de inte ha hjälp eller så vill de inte ha MIN hjälp....suck!  Snart har jag använt alla mina 75 deltidsdagar så då blir det att stämpla på heltid då jag inte har råd att bara jobba 1-4dgr i veckan.....speciellt när jag bara får 3h pass hela tiden.
Blir så trött på alla dessa regler, är det inte bättre att jobba om så bara 5-15h en vecka än ingenting alls?!?!?!
Politiker = Idioter!!

Har fått ihop 20h jobb denna vecka men jag hoppas det blir mer. Förra veckan fick jag ihop 23h.



Ha det//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0