Arwen i löptider

När jag kom hem från jobbet igår vid 21:tiden så låg Arwen på golvet och åmade sig. Först tänkte jag att vad har barna spillt på golvet nu då men när hon ställde upp rumpan och började kuttra så insåg jag annat.

Det var bara att ta Taggen och stänga in han i kattungerummet det. Bara hoppas att han inte hunnit varit på henne än då jag jobbat hela kvällen så har jag inte sett något ju. Arwen visade inga tendenser till löp på dagen när jag var hemma.

Arwen blir 11månader om en vecka så det är inte dax än för henne att paras. Tidigast i månadskiftet oktober/november då jag vill att hon sha ha fyllt än INNAN hon paras.

Jag slutade men p-piller till henne för ca 2v sedan då jag fått för mig att det hemmat hennes tillväxt. Tokig ide kanske men vi får se.



Ha det/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0