Bloggar

Jag följer ett antal bloggar via bloglovin vilket gör att det finns en del inlägg varje dag att läsa men jag läser bara de inläggen som rubriken låter intressant på...........i princip i allafall :-)

Har sista dagarna följt det skvaller och skitrykten som skrivits om Kenza.
Det jag inser är att det är jäkligt skönt att vara en vanlig Svensson eller i mitt fall vanlig Jacobsson som ingen igentligen bryr sig om vad jag gör.  Har väll typ 5st läsare eller nåt. Mohahaha

Ja jag skriver ju i så ofta men det ska det bli ändrigt på då jag nu tycker det är lite kul med livet igen efter att ha lämnat Transcom bakom mig.

Varför tycker så mycket folk om att klanka ner och snacka skit om andra människor. Själv bryr jag mig inte värst om vad andra tycker om mig men å andra sidan är jag ju inte någon som de behöver bry sig om.

Ja man får sig ett gott skratt åt hur idiotiskt de beter er!
Jag läste Kenzaz  inlägg om att hon känner Kanye West och inte var MIN tanke att hon var kändiskåt men det är väll det som skiljer oss vanliga människor från de där småtokiga ”kändisarna”. De är så avundsjuka på varann så det är äckligt!


Min morbror träffar också kändisar!!


Ha de//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0