Inga pengar......

......då A-kassan inte betalar ut förens nästa torsdag. Kuligt värre då pengarna tagit slut och jag hade hoppats på lite påfyllnad från dem på torsdag.

Hon på unionen sa att jag ska vara glad att jag får dem nästa vecka då jag igentligen skulle fått dem som veckan efter då de fått in felaktiga papper enligt dem.

Ja för dessa pengar skulla jag haft förra veckan om de inte var så inkompetenta på sitt jobb.

De har fått rätta uppgifter men på ett o samma papper när det enligt dem måste vara på 2 papper för annars kan de inte läsa in det. Hallå, fick de inte lära sig att läsa i skolan eller!?!?!

Blir såååå trött att det alltid ska krångla när det gäller UNIONENS A-KASSA!!

Men som sagt, vem fan behöver pengar för att överleva! Vi får helt enkelt leka lite Robbinsson en vecka! Ut i skogen och leta föda helt enkelt!!!

Ha det//


Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

söt blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)

2011-09-13 @ 22:07:53
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0