MINA Topplistor

Tänkte dra igång några topplistor gällande TV, Film och skådespelare mm.
Tanken var 10 i topp men va fasiken det finns ju så många bra TV-serier så det räcker ju inte med 10.

Jag har ju då mani på TV-serier så det får bli 15 i topp helt enkelt.

Tanken är att börja med:
15 i topp TV-serier
sen tar vi
15 i topp nedlagda TV-serier :-)
sen tar vi
15 i topp FILMER   o.s v

Och där imellan kommer det vara skådespelare jag tycker är bra.....både manliga och kvinnliga.
Sen har vi ju de hunkar som hamnar i kategorin Hot, hot, hot!

Dessa listor är ju då MINA topp 15 så då vet ni vad jag gillar sen!

Kommer även finnas en del TV och FILM tips!

Ha det//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0